Kwart van gebruikers ontevreden over kosten mobieltje


Deze bevindingen volgen uit de ICT Barometer van Ernst & Young. De ICT Barometer is het tweemaandelijks onderzoek van Ernst & Young naar de ontwikkelingen op het gebied van ICT in Nederland. Het onderzoek is uitgevoerd door Interview NSS onder 628 directeuren, managers en professionals.
Uit het onderzoek blijkt dat, binnen de consumentenmarkt, het aspect kosten als meest bepalende factor voor de keuze van een mobiele telefonieaanbieder wordt gezien. Van de ondervraagden geeft 55 procent deze factor aan als bepalend voor hun keuze. Als tweede meest bepalende aspect (52 procent) wordt het bereik van het netwerk gezien. Telfort en T-Mobile worden door de ondervraagde goed beoordeeld op het aspect kosten. Over het kostenniveau van T-Mobile is 37 procent van de klanten tevreden en over het kostenniveau van Telfort is 34 procent van de klanten tevreden. KPN Mobile met 8 procent en Vodafone met 20 procent tevreden klachten scoren het slechtst op het gebied van kosten voor mobiele telefonie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid