Overslaan en naar de inhoud gaan

Kwart van gebruikers ontevreden over kosten mobieltje

Een kwart van de gebruikers van mobiele telefonie is ontevreden over het kostenniveau van de mobiele telefoonaanbieder. Vodafone en KPN…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze bevindingen volgen uit de ICT Barometer van Ernst & Young. De ICT Barometer is het tweemaandelijks onderzoek van Ernst & Young naar de ontwikkelingen op het gebied van ICT in Nederland. Het onderzoek is uitgevoerd door Interview NSS onder 628 directeuren, managers en professionals.

related partner content for mobile comes here

Uit het onderzoek blijkt dat, binnen de consumentenmarkt, het aspect kosten als meest bepalende factor voor de keuze van een mobiele telefonieaanbieder wordt gezien. Van de ondervraagden geeft 55 procent deze factor aan als bepalend voor hun keuze. Als tweede meest bepalende aspect (52 procent) wordt het bereik van het netwerk gezien. Telfort en T-Mobile worden door de ondervraagde goed beoordeeld op het aspect kosten. Over het kostenniveau van T-Mobile is 37 procent van de klanten tevreden en over het kostenniveau van Telfort is 34 procent van de klanten tevreden. KPN Mobile met 8 procent en Vodafone met 20 procent tevreden klachten scoren het slechtst op het gebied van kosten voor mobiele telefonie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in