Overslaan en naar de inhoud gaan

Koninklijke Landmacht wint Rab Radio Award

Koninklijke Landmacht heeft de gouden RAB Radio Award 2009 gewonnen met de commercial Dokter (geschikt/ongeschikt campagne).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen werden dinsdag uitgedeeld tijdens de RAB In2Radio bijeenkomst over creativiteit in Hotel Arena. De commercial is volgens de jury een voorbeeld van consistent campagne voeren en heeft 'een lekker casual uitgevoerde dialoog'.

related partner content for mobile comes here

De tweede plaats ging naar Staatsloterij met commercial Limburg (Accenten campagne) en de derde plaats ging naar de Stichting CPNB (Collectieve Propaganda Nederlandse Boek) met 'Cadeau neefje'.

De prijzen werden uitgereikt door de juryvoorzitter Ernst Jan van Rossen (TBWA), die samen met Thecla Schaeffer (FHV/BBDO), Rodger Werkhoven (Werkhoven), Bart van Hal (Lotto) en John Faasse (Uitbijter) verantwoordelijk zijn geweest voor het samenstellen van de 10 genomineerde commercials en de uiteindelijke drie prijswinnaars.

De prijswinnaar ontvangt bovendien 75.000 euro aan radiozendtijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in