Klanten positiever over NS


Vorig jaar lag dat aantal over hetzelfde kwartaal nog 3 procent lager, zo blijkt uit de cijfers over de klanttevredenheid van de NS. De rapportcijfers worden ieder kwartaal opgesteld na onafhankelijk onderzoek, dat de consumentenorganisaties samen met overheid en NS uitvoeren.
Met de punctualiteit gaat het ook steeds beter. In het tweede kwartaal van 2006 kwam 88,2 procent van de treinen op tijd aan. Over de eerste drie maanden van 2006 gold dit nog voor 86,4 procent van de treinen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDirecteur Bert Meerstadt van NS is tevreden over de vorderingen die zijn bedrijf maakt. ‘Door de inspanningen van al onze medewerkers en de investeringen die wij als bedrijf doen, stijgt de kwaliteit van onze dienstverlening (nu.nl).’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid