Klachtensite voor onjuiste reclame kredietverstrekkers
Consumenten kunnen voortaan op een speciale website klachten kwijt over onjuiste reclames van verstrekkers van consumptieve kredieten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De site is een initiatief van de Vereniging van Financieringsondernemingen in Nederland (VFN), die grote kredietverstrekkers als PrimeLine en ComfortCard vertegenwoordigt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
VFN loopt met het klachtenloket vooruit op nieuwe wetgeving, die vanaf 1 mei reclames van financiële producten in bijvoorbeeld tv-gidsen reguleert. De Autoriteit Financiële Markten (AFM) gaat toezien op de naleving.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen van de grootste kredietverstrekkers aan consumenten, de DSB-groep van ondernemer en AZ-voorzitter Dirk Scheringa, is overigens niet bij VFN aangesloten. VFN hanteerde al een eigen gedragscode voor reclames waar leden zich aan moesten houden (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid