Overslaan en naar de inhoud gaan

IPG herschikt pr-bureaus

Door de fusie van Weber Shandwick Worldwide (WSW) met BSMG Worldwide creëert de Interpublic Group (IPG) het grootste pr-bureau ter wereld.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De fusie betekent het einde van het merk BSMG, dat vanaf oktober onder WSW zal vallen. Aan het hoofd van het nieuwe bedrijf, dat jaarlijks ruim 350 miljoen Britse ponden aan inkomsten heeft, zullen BSMG-bazen Harris Diamond en Jack Leslie komen te staan. Larry Weber, voorheen ceo bij WSW, blijft ceo en voorzitter bij IPG's Allied Communication Group.

related partner content for mobile comes here

Wie de nieuwe afdelingen in Engeland en Europa zal leiden, is nog onbekend. In september wordt hierover meer nieuws verwacht.

Na het fusienieuws maakte IPG bekend dat Promoseven PR de zaken van WSW in het Midden-Oosten zal behartigen, MCS Marketing Communications Services aldaar het bureau Golin/Harris International zal vertegenwoordigen. Met deze filialen zal Promoseven PR elf kantoren in deze regio en Noord-Afrika aan het WSW-netwerk toevoegen. (Bron: PRWeek UK en WorldWire)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in