Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaakprijzen Telfort en Nationale-Nederlanden

De Gouden Inkopper, de prijs voor de beste inhaakuiting rond Euro 2000, is door een vakjury toegekend aan de tv/printcampagne van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de prijsuitreiking woensdag werd de

related partner content for mobile comes here

runner-upprijs gegeven aan Heineken Nederland en PMSvW voor de tv-commercial

van Amstelbier, te zien nadat Nederland de halve finale had verloren, met

Willem van Hanegem in de hoofdrol. Een speciale vermelding ging naar de

‘Edgar Davids’ op het gebouw van Nationale-Nederlanden in Rotterdam, een

samenwerking met Nike en Wieden & Kennedy. De Gouden Inkopper werd

georganiseerd door De Telegraaf, SBS6, Trefpunt en Adformatie. De Telegraaf

overhandigde woensdag op haar burelen de publieksprijs aan

Nationale-Nederlanden. Een kleine 4000 lezers van dat dagblad deden mee aan

de competitie. De N-N-campagne kreeg 35 procent van de stemmen. Nike volgde

met 20 procent, Amstel met 17,5 procent en vakjurywinnaar Telfort met 16,8

procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in