Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaakadvertenties Rexona in SMM-bladen

Om impact te genereren, is Unilever’s Rexona een creatieve samenwerking aangegaan met SMM door inhaakadvertenties te plaatsen in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de samenwerking met tien verschillende tijdschriften wordt de koptekst van de advertentie aangepast aan het artikel ernaast. Zo staat de uiting in AutoWeek naast een dubbeltest van twee terreinauto's met meer pk's dan noodzakelijk. De koptekst luidt 'droog op alle terreinen'. Boven de uiting in Playboy staat 'de ultieme powertool', die verwijst naar de apparaten op de gadgetpagina ernaast.

related partner content for mobile comes here

Inhaakadvertenties zijn op deze manier nog niet eerder gemaakt. De advertentie wordt in een open bestand aangeleverd en op het laatste moment wordt de tekst, aangepast aan het artikel, erin geplaatst. Rexona heeft een vernieuwde deodorant speciaal voor mannen op de markt gebracht en wil het product op deze manier onder de aandacht brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in