Ikea start loyaltyprogramma


Ikea noemt Ikea Family ook wel een Ikea fanclub. Doelgroep: vrouwen met opgroeiende kinderen van 0 tot 15 jaar en starters op de woonmarkt.
Ikea Family-leden krijgen een eigen internetpagina, een speciale membercard en ontvangen een kwartaalblad, Ikea Family Live. Het blad zal in een oplage van 200.000 verschijnen, aldus Ikea.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast krijgen leden toegang tot voordelen, kortingen en speciale Ikea Family-producten en hebben gratis toegang tot workshops en woonseminars die vanaf nu in de Ikea-vestigingen worden georganiseerd. Ikea sloot ook deals met KPN, Mondial Movers, Joop van de Ende musicals, NH Hoteles en UnitedConsumers voor extra ledenkortingen.
Het Zweedse woonwarenhuis zal de verzamelde data met name gebruiken voor het maken van statistische en algemene analyses van het aankoopgedrag van z’n klanten. Maar daarnaast wil Ikea in de toekomst aan de hand van deze data gerichte aanbiedingen gaan doen.
Nederlandse Ikea-leden kunnen zich ook in Duitsland of België aanmelden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid