Overslaan en naar de inhoud gaan

IAB wil internetgids zijn

IAB moet hét aanspreekpunt worden voor de gehele online advertising en interactive marketingbranche in Nederland. Daarom heeft de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens een speciale Algemene Ledenvergadering heeft het bestuur van Interactive Advertising Bureau Nederland zijn ambities voor de komende drie jaar ontvouwd. Speerpunten zijn onder meer groei van het ledenaantal, intensivering van de rol als kennisplatform en het transformeren van een klassieke verenigingsstructuur naar een netwerkorganisatie.

related partner content for mobile comes here

IAB-voorzitter Marco Derksen licht toe: ‘De afgelopen jaren is de markt voor online advertising en interactive marketing erg complex geworden. Adverteerder, bureau en exploitant moeten intussen maar zien of ze in staat zijn om alle ontwikkelingen bij te houden. Ik denk dat er hierbij voor het IAB een logische rol als gids is weggelegd. Dat brengt met zich mee dat we de branche willen ondersteunen bij verdere professionalisering en het bij elkaar brengen van vraag en aanbod op allerlei terreinen.’

Er is ook een adviesraad ingesteld. De leden stemden in met de benoeming van acht personen: Harry Odenhoven, Director Online Services Vodafone, Vincent Kouwenhoven, (Eventures), Egbert Jan van Bel (Pleon, MEC), Michael van Os (Media & Marketing Europe Londen, ex-Adformatie), Bas Seelen, managing Director Wunderloop, Jeroen de Bakker, directeur Strategie & Innovatie TBWA, Bert Kamp, mediamanager Rabobank Groep en Ruud Wanck (director GroupM Interaction Europe EMEA).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in