IAB wil internetgids zijn
Tijdens een speciale Algemene Ledenvergadering heeft het bestuur van Interactive Advertising Bureau Nederland zijn ambities voor de komende drie jaar ontvouwd. Speerpunten zijn onder meer groei van het ledenaantal, intensivering van de rol als kennisplatform en het transformeren van een klassieke verenigingsstructuur naar een netwerkorganisatie.
IAB-voorzitter Marco Derksen licht toe: ‘De afgelopen jaren is de markt voor online advertising en interactive marketing erg complex geworden. Adverteerder, bureau en exploitant moeten intussen maar zien of ze in staat zijn om alle ontwikkelingen bij te houden. Ik denk dat er hierbij voor het IAB een logische rol als gids is weggelegd. Dat brengt met zich mee dat we de branche willen ondersteunen bij verdere professionalisering en het bij elkaar brengen van vraag en aanbod op allerlei terreinen.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEr is ook een adviesraad ingesteld. De leden stemden in met de benoeming van acht personen: Harry Odenhoven, Director Online Services Vodafone, Vincent Kouwenhoven, (Eventures), Egbert Jan van Bel (Pleon, MEC), Michael van Os (Media & Marketing Europe Londen, ex-Adformatie), Bas Seelen, managing Director Wunderloop, Jeroen de Bakker, directeur Strategie & Innovatie TBWA, Bert Kamp, mediamanager Rabobank Groep en Ruud Wanck (director GroupM Interaction Europe EMEA).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid