Overslaan en naar de inhoud gaan

Hottrafic gaat digitaal mediabereik meten

Hottraffic introduceert in samenwerking met MeMo2 en Motivaction de grootste digitale bereiksmonitor van Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De MediaMonitor van technologiebedrijf Hottraffic verbindt digitale campagnes met consumentenpanels, waardoor real-time inzicht in campagnebereik en doelgroep ontstaat.

related partner content for mobile comes here

Adverteerders, bureaus en uitgevers kunnen door middel van de nieuwe MediaMonitor hun online campagnes evalueren op generieke en selectieve bereikindicatoren. Een online ‘dashboard’ (Roadsigns) moet inzicht geven in de vraag of de online campagne ook daadwerkelijk de gewenste doelgroep bereikt heeft.

De MediaMonitor is onderdeel van de Hottraffic DMA suite, dat aanvullend op bereik en doelgroep ook gegevens over de zichtbaarheid van uitingen, conversiebijdrage en de prijs/kwaliteit performance per positie of netwerk inzichtelijk maakt.

De nieuwe vorm van bereiksonderzoek zal zowel bij Hottraffic als Motivaction afgenomen kunnen worden. Beide ondernemingen zullen elkaar verder ook gaan versterken in termen van R&D en Business Development. Eerste concrete producten uit die gezamenlijke R&D worden medio dit jaar verwacht.

Een demo van de monitor is te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in