Hottrafic gaat digitaal mediabereik meten
De MediaMonitor van technologiebedrijf Hottraffic verbindt digitale campagnes met consumentenpanels, waardoor real-time inzicht in campagnebereik en doelgroep ontstaat.
Adverteerders, bureaus en uitgevers kunnen door middel van de nieuwe MediaMonitor hun online campagnes evalueren op generieke en selectieve bereikindicatoren. Een online ‘dashboard’ (Roadsigns) moet inzicht geven in de vraag of de online campagne ook daadwerkelijk de gewenste doelgroep bereikt heeft.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe MediaMonitor is onderdeel van de Hottraffic DMA suite, dat aanvullend op bereik en doelgroep ook gegevens over de zichtbaarheid van uitingen, conversiebijdrage en de prijs/kwaliteit performance per positie of netwerk inzichtelijk maakt.
De nieuwe vorm van bereiksonderzoek zal zowel bij Hottraffic als Motivaction afgenomen kunnen worden. Beide ondernemingen zullen elkaar verder ook gaan versterken in termen van R&D en Business Development. Eerste concrete producten uit die gezamenlijke R&D worden medio dit jaar verwacht.
Een demo van de monitor is hier te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid