Overslaan en naar de inhoud gaan

Herstructurering Vereniging Veronica

Vereniging Veronica gaat de commerciële activiteiten van de non-profit verenigingsactiviteiten scheiden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merk Veronica en de geschiedschrijving door Veronica Story krijgen hun eigen omgeving: Veronica Story Holding. Tegelijkertijd wijzigt Vereniging Veronica de naam van de huidige Veronica Holding in V-Ventures. Deze vennootschap doet de commerciële activiteiten die niet de naam Veronica dragen.

related partner content for mobile comes here

Vereniging Veronica blijft 100 pct eigenaar van beide onderdelen. Met deze structuur- en naamswijziging wil Vereniging Veronica de slagkracht van de verschillende onderdelen en activiteiten versterken en tegelijkertijd de duidelijkheid richting aandeelhouders vergroten.

Guido van Nispen, algemeen directeur van V-Ventures: 'Met V-Ventures kiezen we aan de ene kant voor onze relatie met Vereniging Veronica (door het behoud van de 'V'). Aan de andere kant geven we onze eigen dochterondernemingen de ruimte om onder hun merknaam als 'ventures' (deelnemingen) naar buiten te treden.'

Tot de activiteiten binnen V-Ventures behoren V-Academy, V-Radio, Kink FM en het Medialab, plus de participaties in het Dutch Creative Industry Fund (DCIF) en de Sky Radio Group.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in