Overslaan en naar de inhoud gaan

Guerilla-actie van TBWA\

TBWA\ is vorige week begonnen met een aparte wervingscampagne. Een team professionele glazenwassers trok er afgelopen dinsdag en woensdag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gekleed in opvallende rode TBWA\shirts met daarop de beschikbare vacatures hoopten de glazenwassers de aandacht van mogelijke kandidaten te trekken.

related partner content for mobile comes here

Ramon Stalenhoef (copywriter) en Mischa Schreuder (artdirector) van TBWA\NEBOKO bedachten de actie. Stalenhoef: ‘We hebben nu dertien vacatures bij TBWA\. In de huidige markt is het lastig om je via de gebruikelijke wegen – internet en advertenties – te onderscheiden van andere bureaus.’

Schreuder: ‘TBWA\ staat bekend om zijn niet-traditionele ideeën en - zoals verwacht - kon het merendeel van onze concurrenten de humor van deze ludieke actie wel waarderen. Schone ramen hebben ze er in ieder geval aan overgehouden.’

De actie met de glazenwassers wordt vandaag ondersteund door een 2/1 advertentie in Adformatie en een banner op .
Op de website quitandjoinus.nl kunnen geïnteresseerden terecht voor recente vacatures en kunnen foto’s en filmpjes van de guerrilla-actie worden bekeken en gedownload. Online ondersteuning vindt bovendien plaats via banners en Google Adwords (glazenwasser).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in