Guerilla-actie van TBWA\


Gekleed in opvallende rode TBWA\shirts met daarop de beschikbare vacatures hoopten de glazenwassers de aandacht van mogelijke kandidaten te trekken.
Ramon Stalenhoef (copywriter) en Mischa Schreuder (artdirector) van TBWA\NEBOKO bedachten de actie. Stalenhoef: ‘We hebben nu dertien vacatures bij TBWA\. In de huidige markt is het lastig om je via de gebruikelijke wegen – internet en advertenties – te onderscheiden van andere bureaus.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSchreuder: ‘TBWA\ staat bekend om zijn niet-traditionele ideeën en - zoals verwacht - kon het merendeel van onze concurrenten de humor van deze ludieke actie wel waarderen. Schone ramen hebben ze er in ieder geval aan overgehouden.’
De actie met de glazenwassers wordt vandaag ondersteund door een 2/1 advertentie in Adformatie en een banner op www.adformatie.nl.
Op de website quitandjoinus.nl kunnen geïnteresseerden terecht voor recente vacatures en kunnen foto’s en filmpjes van de guerrilla-actie worden bekeken en gedownload. Online ondersteuning vindt bovendien plaats via banners en Google Adwords (glazenwasser).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid