Gijs Determeijer: ‘Goede reclame is zeldzaam’


In de nieuwe Reclamegasten interviewt Elian Wils (Big Shots) Gijs Determeijer (Executive producer and photography agent bij 100% Halal). ‘De combinatie van een klant, een goed idee van een reclamebureau en voldoende budget dat daar bij hoort is in Nederland heel erg zeldzaam’, zegt Determeijer. Hij legt de lat voor zijn eigen regisseurs hoog: ‘We moeten het in de nieuwsbrief willen zetten anders maken we het niet.’
Een andere uitspraak van Determeijer: ‘Een viral is geen genre, een viral is een film die je heel graag aan iemand anders wil laten zien.’ Reclamegasten is een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBekijk hier de hele aflevering:
Reclamegasten Gijs Determeijer
Eerdere edities:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid