Overslaan en naar de inhoud gaan

Gijs Determeijer: ‘Goede reclame is zeldzaam’

VIDEO – In een nieuwe editie van Reclamegasten legt Gijs Determeijer (100% Halal) hoog, voor zichzelf, maar ook voor het vak.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe Reclamegasten interviewt Elian Wils (Big Shots) Gijs Determeijer (Executive producer and photography agent bij 100% Halal).  ‘De combinatie van een klant, een goed idee van een reclamebureau en voldoende budget dat daar bij hoort is in Nederland heel erg zeldzaam’, zegt Determeijer. Hij legt de lat voor zijn eigen regisseurs hoog: ‘We moeten het in de nieuwsbrief willen zetten anders maken we het niet.’

related partner content for mobile comes here

Een andere uitspraak van Determeijer: ‘Een viral is geen genre, een viral is een film die je heel graag aan iemand anders wil laten zien.’ Reclamegasten is een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie.

Bekijk hier de hele aflevering:

Eerdere edities:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in