Overslaan en naar de inhoud gaan

Gehrels en Van der Wulp in jury Communicatiemanager

Carolien Gehrels, Gerard van der Wulp en Maria Henneman zijn drie opvallende namen in de jury voor de verkiezing van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook verder is de jury vrijwel geheel vernieuwd. Naast Richard van der Eijk, directie Unilever Nederland, maken Klaas Dirk Bruintjes en Jan-Jelle van Hasselt namens Logeion er deel van uit. Vakblad Communicatie wordt traditioneel vertegenwoordigd door de hoofdredacteur.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe samenstelling heeft te maken met een andere aanpak van de verkiezing. Anders dan in voorgaande jaren is er een prijs in drie categorieën: profit, not for profit en bureaus. Dit om tegemoet te komen aan de kritiek dat de prijs voorheen vooral ging naar managers van grote, multinationale organisaties met dito budgetten. Ook is de prijs niet langer alleen voorbehouden aan communicatiemanagers, maar aan iedereen ‘die in het afgelopen jaar een uitstekende en aantoonbaar effectieve prestatie op het gebied van communicatie heeft geleverd’.

Deelname kan ook op voordracht van collega’s of anderszins. Communicatieprofessionals die denken in aanmerking te komen voor de prijs kunnen ook zichzelf – mits goed onderbouwd – aanmelden via dit . Meer info:.

FOTO: LUCAS GI‒BEL

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in