Overslaan en naar de inhoud gaan

Friso Liesker naar Capita

Friso Liesker (43), voormalig redacteur Communicatie bij Het Financieele Dagblad, is sinds 1 april werkzaam als journalistiek consultant…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Liesker werkt voor de klantengroep marketingcommunicatie en verzorgt ondermeer nieuwscampagnes voor marketingadviesbureaus, onderzoekbureaus en reclamebureaus. Capita werkt onder andere voor Ariel, DDB Amsterdam, Focus Conference, Grolsch, Oil of Olaz, Procter & Gamble en Research International.

related partner content for mobile comes here

Liesker was als redacteur Communicatie bij het FD verantwoordelijk voor de wekelijks op woensdag verschijnende Communicatiepagina van deze krant en schreef daar over alle relevante ontwikkelingen op het gebied van de marketingcommunicatie en reclame.

Voor het FD was hij onder meer hoofdredacteur van ExpoVisie, een vakblad voor de wereld van beurzen en tentoonstellingen, met het accent op beursdeelname als volwaardig onderdeel van de marketingcommunicatiemix. Daarnaast schreef hij jarenlang over management en marketing voor bladen als Adformatie, Intermediair, Elan en De Zaak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in