Overslaan en naar de inhoud gaan

Focus Media Groep samen met HUB Uitgevers

Fotografiemagazine Focus gaat samen met HUB Uitgevers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Remco de Graaf treedt toe als aandeelhouder van Focus Media Groep en gaat als uitgever de dagelijkse leiding voeren. De huidige uitgever/directeur Dirk van der Spek blijft mede-eigenaar en zal zich na 30 jaar dagelijkse leiding nu meer richten op de internationale ambities van de nieuwe Focus Holding, de contacten met het Europese instituut EISA en het versterken van bestaande relaties.

related partner content for mobile comes here

Met de krachtenbundeling wil Focus een belangrijke stap zetten om de groeidoelstellingen te realiseren. Als tijdschrift is Focus al bijna een eeuw marktleider binnen de fotografiemarkt; ook richt Focus zich op het segment van foto- en studiefotoboeken. Daar komt de uitbouw van het merk richting internet, evenementen, mobiel en opleidingen nu bij.

HUB-directeur Raimon Gort: 'Als zijn we strategisch bezig om ons portfolio te verbreden, zo hebben we recentelijk meerdere nieuwe initiatieven ontplooid. Met FotoMagazine is HUB al enige tijd actief in dit marktsegment, maar met Focus treden we nu ook toe tot het sterk groeiende segment van professionele fotografie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in