Euro RSCG Worldwide gaat Marokko promoten
Het doel van de internationale campagne is om eind 2010 tien miljoen toeristen – een van Marokko’s belangrijkste inkomensbronnen – per jaar te trekken.
Het internationale communicatie- en pr-programma wordt vanuit Euro RSCG C&O in Parijs gecoördineerd. De Franse vestiging het Euro RSCG-netwerk verzorgt alle primaire communicatietrajecten en -planningen en onderhoudt alle contacten met de landen die bij de op Marokko gerichte pr-activiteiten zijn betrokken. Deze landen zijn: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië, België, Nederland, Zwitserland, Zweden, Frankrijk, Noorwegen, Denemarken, Finland en Rusland.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe campagne is een combinatie van diverse pr- en lokale evenementen met een nadrukkelijke focus op de media, opinieleiders en verschillende (Europese) touroperators en reisorganisaties. In Nederland worden de dagelijkse contacten en pr-acties voor het Marokkaanse Verkeersbureau door Euro RSCG Bikker in Rotterdam verzorgd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid