Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG Worldwide gaat Marokko promoten

Euro RSCG Worldwide PR heeft de internationale pitch van het Marokkaanse Bureau voor Toerisme gewonnen. De aanbesteding was door het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het doel van de internationale campagne is om eind 2010 tien miljoen toeristen – een van Marokko’s belangrijkste inkomensbronnen – per jaar te trekken.

related partner content for mobile comes here

Het internationale communicatie- en pr-programma wordt vanuit Euro RSCG C&O in Parijs gecoördineerd. De Franse vestiging het Euro RSCG-netwerk verzorgt alle primaire communicatietrajecten en -planningen en onderhoudt alle contacten met de landen die bij de op Marokko gerichte pr-activiteiten zijn betrokken. Deze landen zijn: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië, België, Nederland, Zwitserland, Zweden, Frankrijk, Noorwegen, Denemarken, Finland en Rusland.

De campagne is een combinatie van diverse pr- en lokale evenementen met een nadrukkelijke focus op de media, opinieleiders en verschillende (Europese) touroperators en reisorganisaties. In Nederland worden de dagelijkse contacten en pr-acties voor het Marokkaanse Verkeersbureau door Euro RSCG Bikker in Rotterdam verzorgd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in