Overslaan en naar de inhoud gaan

Etmaal van de communicatiewetenschap

Onder de titel "Etmaal van de communicatiewetenschap" vindt op 22 en 23 februari aan de Vrije Universiteit van Amsterdam en in De Rode Hoed…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het congres moet inzicht verschaffen in de recente ontwikkelingen op het gebied van communicatiewetenschap in Nederland en Vlaanderen.
De bijeenkomst bestaat grotendeels uit parallelsessies waar Vlaamse en Nederlandse onderzoekers hun recente bevindingen presenteren. Er worden meer dan 60 presentaties gegeven, onder meer over marketingcommunicatie, effecten van communicatietechnologie, reality soaps, politieke communicatie, corporate communicatie en kind en media. In de avond wordt er onder het thema ‘Het verdwijnende medium’ gediscussieerd over multichannel marketing.

related partner content for mobile comes here

De bijeenkomst wordt georganiseerd door de vereniging van professionals met belangstelling voor communicatieonderzoek, VSOM en de Nederlandse onderzoekschool op het gebied van Communicatiewetenschap NESCor. Meer info is te vinden op de website van het congres: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in