Overslaan en naar de inhoud gaan

Entertainmentbestedingen stabiel

De Nederlandse consument besteedde in het eerste halfjaar van 2007 nagenoeg evenveel geld aan de aanschaf van muziek, video en games als in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat becijfert branchevereniging NVPI in samenwerking met Gfk Benelux Marketing Services. De trend van louter scherpe dalingen is definitief doorbroken, aldus de NVPI. Daarbij vallen wel de grote verschillen tussen muziek, video en games op. Deze laatste categorie groeide met 15,5 pct in omzet, terwijl de muziekmarkt bijna 12 pct moest prijsgeven.

related partner content for mobile comes here

In het eerste halfjaar van 2007 steeg de dvd-verkoop met 3,5 miljoen euro in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Dat komt omdat er een flink aantal succesvolle speelfilms op dvd is uitgebracht en de steeds verder stijgende populariteit van televisieseries op dvd. De gamesmarkt laat opnieuw een forse groei zien, vooral de consolegames zijn populair.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in