Entertainmentbestedingen stabiel
De Nederlandse consument besteedde in het eerste halfjaar van 2007 nagenoeg evenveel geld aan de aanschaf van muziek, video en games als in…
Dat becijfert branchevereniging NVPI in samenwerking met Gfk Benelux Marketing Services. De trend van louter scherpe dalingen is definitief doorbroken, aldus de NVPI. Daarbij vallen wel de grote verschillen tussen muziek, video en games op. Deze laatste categorie groeide met 15,5 pct in omzet, terwijl de muziekmarkt bijna 12 pct moest prijsgeven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het eerste halfjaar van 2007 steeg de dvd-verkoop met 3,5 miljoen euro in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Dat komt omdat er een flink aantal succesvolle speelfilms op dvd is uitgebracht en de steeds verder stijgende populariteit van televisieseries op dvd. De gamesmarkt laat opnieuw een forse groei zien, vooral de consolegames zijn populair.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid