Overslaan en naar de inhoud gaan

EmotieMerk

Het Merk raakt steeds minder het hart van de Consumens. De wereld van de crisis verleidt merken om zakelijker te worden en met aanbiedingen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merken raken steeds meer van hun basis af in het gevecht om de Merkaandelen. Maar er zijn ook Merken die in het gat van het hart springen. Merken met passie en een oplossing voor de Consumens. Merken die op avontuur gaan en het gevoel en behoeftes van de Consumens weten te raken.

related partner content for mobile comes here

De laatste paar jaar zijn er prachtige Merken en mooie nieuwe producten op de markt gekomen waar een mens warm van wordt. Merken zoals , , , , , , , , , , , , enz enz. Merken met een hart die het hart van de Consumens opzoeken.

We zullen de komende twee jaar zien of met het aantrekken van de economie er meer EmotieMerken met durf bijkomen of dat iedereen weer achterover gaat leunen en de makkelijke weg opzoekt.
Ik denk dat er meer avontuur komt en Merken dichter bij de, vaak onuitgesproken, wens van de Consumens komen. Dat wil de emotionele kant van de Consumens gewoon.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in