EmotieMerk


Merken raken steeds meer van hun basis af in het gevecht om de Merkaandelen. Maar er zijn ook Merken die in het gat van het hart springen. Merken met passie en een oplossing voor de Consumens. Merken die op avontuur gaan en het gevoel en behoeftes van de Consumens weten te raken.
De laatste paar jaar zijn er prachtige Merken en mooie nieuwe producten op de markt gekomen waar een mens warm van wordt. Merken zoals Whole Earth, Barts, Saph, Twitter, Tesla, Innocent Drinks, De Fietsfabriek, G-Star, Plakkies, Geen Stijl, De Burgermeester, Citizen M, enz enz. Merken met een hart die het hart van de Consumens opzoeken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
We zullen de komende twee jaar zien of met het aantrekken van de economie er meer EmotieMerken met durf bijkomen of dat iedereen weer achterover gaat leunen en de makkelijke weg opzoekt.
Ik denk dat er meer avontuur komt en Merken dichter bij de, vaak onuitgesproken, wens van de Consumens komen. Dat wil de emotionele kant van de Consumens gewoon.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid