Overslaan en naar de inhoud gaan

Doorstart Pro Active van de baan

Een doorstart voor Pro Active zit er niet meer in nu zijn belangrijkste merknamen, waaronder de Internet Monitor, in de etalage staan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amsterdamse bedrijf Start-end, die curators ondersteunt bij de boedelverkoop van failliete bedrijven, heeft opdracht gekregen de producten van Pro Active in de verkoop te doen. Pro Active is vooral bekend geworden van de Internet Monitor, waarbij internationaal onderzoek werd gedaan naar de karakteristieken van internetters. Ook de andere producten van de webonderzoeker gaan in de verkoop.

related partner content for mobile comes here

‘Een doorstart zit er inderdaad niet meer in. De databestanden zijn al eerder verkocht. Naast de merknamen, gaat zelfs de hardware in de verkoop’, zegt Maurits Koster van Start-en tegen Webwereld. Pro Active International werd begin april door de Amsterdamse rechtbank failliet verklaard. Het onderzoeksbureau zat toen al geruime tijd in financiële problemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in