Overslaan en naar de inhoud gaan

Doc Searls is weer in het land

VRM is de opvolger van CRM, althans als het aan Doc Searls ligt. De Amerikaan, onder andere bekend van The Cluetrain Manifesto en zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

VRM is de opvolger van CRM, althans als het aan Doc Searls ligt. De Amerikaan, onder andere bekend van en zijn , geeft bij het Berkman Center aan de Harvard Universiteit leiding aan Project VRM, een onderzoek naar de realisatie van Vendor Relationship Management.

related partner content for mobile comes here

Doc Searls sprak afgelopen zomer op en

Volgende week is hij echter weer even in het land en spreekt op het 'adhoc-congres' .

Het evenement is een initiatief van Maarten Lens-FitzGerald (SPRXmobile), Timan Rebel (Rebelic), Naos Wilbrink (RapidSugar), Michiel Drabbe en Bart Stevens (beide iChoosr).

Bedoeling is om het concept van VRM bij een breder publiek te introduceren, want VRM is 'zo nieuw, dat het eigenlijk nog niet eens bestaat', aldus Searls.

VRM draait eigenlijk CRM om. In plaats van als individu afhankelijk te zijn van het aanbod, stelt de techniek de consument in staat zelf een vragersmarkt op te zetten. Een markt waar het individu zelf de relatie met de verkoper beheert.

Het (pdf) is hier te lezen. Meer informatie over het (gratis) evenement (20 november in het Olympisch Stadion te Amsterdam) .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in