Overslaan en naar de inhoud gaan

Dixons: eerste multichannel-formule van Vendex-KBB

Sinds op 12 juni het startsein werd gegeven voor de nieuwe site van Dixons, is de elektronicaketen van Vendex KBB één van de eerste echte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de lancering verklaarde Dixons, dat een optimaal werkende multi channel-strategie ook de offline-verkoop moet stimuleren. Meer online-verkoop is dus niet de enige doelstelling. Toch moet in 2002 al ongeveer 5% van de jaaromzet uit dixons.nl komen. Albert Balvers (41), directeur van de Dixons-groep, vat deze maand in Connect het voordeel voor de klant van de multi channel-strategie in één zin samen: 'Ben je niet tevreden over wat je bij ons online hebt gekocht, dan kun je dat product door 129 etalageruiten gooien. Met het publiek cynisme over internetaankopen in het achterhoofd, is dat voor onze klant een heel veilig gevoel.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in