Overslaan en naar de inhoud gaan

DiGi Coupon wil couponmarkt openbreken

Nederlands initiatief richt zich vooral op kleinere ondernemers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na 10 maanden testen en ervaring opdoen onder de naam KADO Coupon gaat het onafhankelijke coupon softwaresysteem verder onder de naam Met de couponsoftware van DiGi Coupon kunnen ondernemers zelfstandig kortings- of cadeaubonnen aanmaken en cross mediaal verspreiden. Het bedrijf wil zich onderscheiden met haar concurrentie door platform onafhankelijk denken en zich vooral te richten op kleinere ondernemers die zich de ‘luxe’ van adverteren bij de grote landelijk opererende coupon distributeurs niet kunnen veroorloven. Anders dan de landelijke coupondistributeurs kunnen deze coupons via alle beschikbare online- en offline media worden gedistribueerd. Tevens kan de coupon via eigen communicatie kanalen worden ingezet, waardoor de coupon-aanbieding niet hoeft te worden gedeeld met andere concurrerende adverteerders.

related partner content for mobile comes here

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in