De Telegraaf brengt concertkrant direct na optreden
De Telegraaf wordt mediapartner van The Entertainment Group bij de 2007 editie van Symphonica in Rosso. Deze concertreeks zal in het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Alle bezoekers ontvangen direct na afloop van het concert in het Gelredome de speciale editie van De Telegraaf op tabloid formaat. De concerteditie telt 16 pagina’s en is gevuld met informatie over het concert, verweven met het actuele reguliere nieuws. Via een verslaggever ter plaatse, worden het laatste concertnieuws en foto’s overgebracht naar de redactie van De Telegraaf in Amsterdam waardoor bezoekers na afloop van het concert een krant krijgen met interviews, quotes en foto's van dezelfde avond.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid