Overslaan en naar de inhoud gaan

De reisbranche open en duidelijk..

Enkele jaren geleden is er ook al eens overleg geweest over het aanbieden van reizen met inclusief prijzen. Dus alle kosten eerlijk en in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Enkele jaren geleden is er ook al eens overleg geweest over het aanbieden van reizen met inclusief prijzen. Dus alle kosten eerlijk en in een vroeg stadium communiceren. Deze gesprekken zijn hervat en wellicht zal het er nu eens van komen.
Eerlijke en all inclusive prijzen voor een reis zijn gat in de markt die nu opgevuld wordt door . Als eerste geeft Supersavers de echte prijs die je gaat betalen. Eigelijk helemaal van deze tijd, want merken moeten authentiek zijn en de consument niet voor de gek houden. Toch raar dat de ander operators hier al jaren mee weg komen.

related partner content for mobile comes here

De campagne waarmee deze nieuwe operator in de markt wordt gezet is ook wel uniek, want ze hebben een fictief reisbureau bedacht. Dit reisbureau, is het tegenovergestelde van supersavers. Veel extra kosten en hele lage prijzen om de aandacht te trekken. Het concept is wel goed en leuk doorgevoerd, want het fictieve bureau heeft een eigen site, webcam, , e-cards en een google adwords campagne.
Via:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in