De nieuwe selfiecampagne van de NS


Geïnspireerd op de '3 Year Epic Selfie' maakte Teun na z’n studie een indrukwekkende trip door Nederland langs 400 NS stations. 'Gevalletje gewoon omdat het kan', zo omschrijft N=5. 'Want als je uitgestudeerd bent stap je heel makkelijk over van je Studentenreisproduct naar een gratis Dal Voordeel abonnement waarmee je met 40% korting reist in de daluren.'
De campagne:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen jaartje reizen in Nederland - De Epic 400 stationsselfie
Bureau: N=5
Klant: Michiel Poortman, Ernestine Bax, Sophie van Elsen
Productie: Eyeforce
Account: Vanessa Smit, Eva Krook
Art: Daniel te Lindert
Copy: Thijs Bontje
Muziek: David Litvinsky - Let’s Stay Together
De inspiratie:
Around the World in 360° Degrees - 3 Year Epic Selfie
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid