Overslaan en naar de inhoud gaan

De Beste Social Media en Buzzcapture gaan samenwerking aan

Website en social media monitoringtool gaan samen opvallende en creatieve berichten op social media opsporen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide partijen hebben een tijdje proefgedraaid en zien een meerwaarde in de samenwerking voor het vroegtijdig signaleren van social media berichten die in korte tijd vaak gedeeld worden.

related partner content for mobile comes here

Op worden de meest creatieve en opvallende berichten van social media gedeeld. Met de website en bijbehorende social media bereikt oprichter Diederik Broekhuizen (foto) gemiddeld 500 duizend unieke bezoekers per maand. Om die aantallen vast te houden, moet er wel content blijven verschijnen en Broekhuizen heeft ook waarmee hij social media campagnes en strategieen voor klanten bedenkt en optuigt.

Om in de content te voorzien, krijgt hij nu hulp van  dat met de Brand Monitor over één van de grootste monitoringtools van Nederland beschikt. Broekhuizen: &;We scannen het internet zelf af en er wordt gelukkig veel ingestuurd, maar helpt enorm als we monitoring toepassen. Zo gebruiken we een enorme lijst webcareaccounts van Nederandse merken op Instagram, Facebook en Twitter en zoeken we daar naar bepaalde woordcombinaties. Ook krijgen wij van Buzzcapture een mail als een bericht meer dan gemiddeld geretweet wordt. Zo zijn we vaak de eerste die dit type content plaatsts en bouwen we weer meer volgers op.”

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in