Overslaan en naar de inhoud gaan

Dalende marktaandelen Radio 3FM en Sky

Uit de zojuist bekendgemaakte luistercijfers van het Continu Luisteronderzoek (CLO) over de periode mei-juni 2000 blijkt dat Radio3 FM en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radio 3FM ging van 13.6 naar 12.6 pct, Sky Radio van 14.4 naar 13.8 en blijft naarmee marktleider. Grootste winnaar is (opnieuw) Radio 538, dat haar marktaandeel met 1 pct ziet stijgen van 8.1 naar 9.1 pct. Daarmee is Radio 538 het derde grootste radiostation geworden.

related partner content for mobile comes here

Bescheiden winst boeken Noordzee FM, Radio 10 FM en en Veronica FM. Het marktaandeel van Noordzee FM steeg van 5.4 naar 5.9 pct, dat van Radio 10 FM van 7.9 naar 8.2 pct. Veronica stijgt van 4.9 naar 5.1 pct. De gemiddelde luistertijd per dag (personen 10+ jaar) bedroeg in mei-juni 2000 2 uur en 53 minuten. Dat is 5 minuten korter dan de gemiddelde luistertijd tussen 07.00 en 24.00 uur in april-mei 2000.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in