Overslaan en naar de inhoud gaan

Cygnus X-3 wint Cannes Dove Award

Cygnus X-3 Amsterdam heeft voor de campagne Geef de natuur de ruimte voor Stichting Natuur en Milieu een bronzen Dove Award gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens het afgelopen Cannes Advertising Festival was er de Act Responsible Exhibition: Great Ads for a Better Future, een selectie van meer dan 300 campagnes uit 32 landen in 5 verschillende continenten. De tentoonstelling werd georganiseerd in samenwerking met AdForum en het United Nations Environment Programme.

related partner content for mobile comes here

Bezoekers van deze tentoonstelling konden hun stem uitbrengen op hun favoriete campagne. Hieruit werden uiteindelijk 6 Cannes Dove Awards winnaars gekozen (3 voor printuitingen, 3 voor tv-commercials). In de categorie tv-commercials viel Cygnus X-3 Amsterdam in de prijzen. Bernard Brochant, burgemeester van Cannes (en voormalig voorzitter van DDB Worldwide) was personlijk zo geraakt door de commercial van Cygnus X-3 dat hij deze wil gebruiken om dit onderwerp in Zuid-Frankrijk aan de kaak te stellen.
Het goud werd gewonnen door DM9/DDB uit Brazilië, het zilver door het Franse bureau Hémisphère. Winnaars in de printcategorie waren FCB Portugal, CLM BBDO Sydney en Ogilvy New York.
Voor meer informatie over de tentoonstelling: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in