Overslaan en naar de inhoud gaan

Compaq kiest voor GLP

Compaq Computer BV heeft haar nationale sponsoringbelangen ondergebracht bij het Amsterdamse bureau GLP. Op internationaal gebied is Compaq…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jolanda Peek, Manager Corporate Communications van Compaq: 'Door de sponsoring van het BMW Williams Formule 1 team op Europees niveau beschikken wij over een aantal rechten die wij in Nederland willen implementeren. Samen met GLP willen wij deze rechten uitbouwen tot een Formule 1 beleveniswereld voor met name onze zakelijke relaties.' 'Deze beleveniswereld wordt gecreeërd door samenwerking tussen Compaq, GLP en onze overige bureaus alsmede door samenwerking met de Formule 1 relevante media in Nederland’, aldus Peek.

related partner content for mobile comes here

John Loudon, directeur bij GLP: 'Op basis van missie, visie en doelstellingen van Compaq in Nederland zullen wij op zoek gaan naar de ultieme Compaq Formule 1 brandworld.’ ‘Door het merk Compaq -bijvoorbeeld door middel van sponsorships - met projecten binnen die wereld te associëren, ontstaat een onderscheidend profiel.'

(21-09-2000)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in