
Jolanda Peek, Manager Corporate Communications van Compaq: 'Door de sponsoring van het BMW Williams Formule 1 team op Europees niveau beschikken wij over een aantal rechten die wij in Nederland willen implementeren. Samen met GLP willen wij deze rechten uitbouwen tot een Formule 1 beleveniswereld voor met name onze zakelijke relaties.' 'Deze beleveniswereld wordt gecreeërd door samenwerking tussen Compaq, GLP en onze overige bureaus alsmede door samenwerking met de Formule 1 relevante media in Nederland’, aldus Peek.
John Loudon, directeur bij GLP: 'Op basis van missie, visie en doelstellingen van Compaq in Nederland zullen wij op zoek gaan naar de ultieme Compaq Formule 1 brandworld.’ ‘Door het merk Compaq -bijvoorbeeld door middel van sponsorships - met projecten binnen die wereld te associëren, ontstaat een onderscheidend profiel.'
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGB(21-09-2000)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee