CSM wil van foodmerken af
CSM wil zijn divisie levensmiddelen verkopen. Het concern vindt winstgevende merken als Hak, De Ruijter, Venz, Brinta en Honig niet passen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het concern is ook actief in bakkerij-ingrediënten (o.a. Bakemark), suikerwerk (o.a. King, Sportlife en Redband), suiker (o.a. CSM, Cesem) en melkzuur en melkzuurderivaten (Purac). CSM noemt zichzelf te klein om te groeien in voedingsmiddelen. De merken die nu in de etalage staan zijn vooral bekend in Nederland. Deze week werd bekend dat CSM de Belgisch-Franse snoepfabrieken Continental Sweets inlijft.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid