Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercial: Klaverblad Verzekeringen te gewoon voor keuzemenu

Twee verkopers proberen een telefonisch keuzemenu te introduceren bij de directie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe commercial van Klaverblad Verzekeringen heeft hetzelfde recept als de voorgaande commercials. Opnieuw proberen twee verkopers de Klaverbladdirectie een nieuwe dienst aan te smeren. Deze keer willen ze de directie overtuigen van de voordelen van een telefonisch keuzemenu. Daarmee kan de verzekeraar &;in één beweging alle telefonistes eruit knikkeren&;. Het is duidelijk dat de twee verkopers er zelf snel uitgeknikkerd worden.

De pay-off blijft: ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’. Hiermee is Klaverblad sinds 2012 aanwezig op radio en televisie. 

De nieuwe commercial is vanaf vandaag te zien. 



Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in