Commercial: Klaverblad Verzekeringen te gewoon voor keuzemenu
Twee verkopers proberen een telefonisch keuzemenu te introduceren bij de directie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nieuwe commercial van Klaverblad Verzekeringen heeft hetzelfde recept als de voorgaande commercials. Opnieuw proberen twee verkopers de Klaverbladdirectie een nieuwe dienst aan te smeren. Deze keer willen ze de directie overtuigen van de voordelen van een telefonisch keuzemenu. Daarmee kan de verzekeraar 'in één beweging alle telefonistes eruit knikkeren'. Het is duidelijk dat de twee verkopers er zelf snel uitgeknikkerd worden.
De pay-off blijft: ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’. Hiermee is Klaverblad sinds 2012 aanwezig op radio en televisie.
De nieuwe commercial is vanaf vandaag te zien.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid