Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeer Edwin de Groot weg bij NRC Media

De afdelingen marketing en business intelligence binnen de advertentieafdeling krijgen een nieuwe invulling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Edwin de Groot, manager marketing, communicatie & business intelligence bij NRC Media, is per 1 januari vertrokken. De reden van zijn vertrek is &;een nieuw inzicht vanuit de directie over de invulling van de afdelingen marketing en business intelligence binnen de NRC Media advertentieafdeling&;. &;In de nieuwe structuur is er voor mij geen rol weggelegd&;, meldt De Groot in een mail aan zijn collega&;s. Eerder vorig jaar vertrok commercial director Martijn Standaart al.

NRC Media werd in december aan Mediahuis/Corelio, de Stichting Democratie en Media (SDM) en de Vereniging Veronica, nadat Egeria het mediabedrijf in maart officieel in de etalage had gezet.

De Groot was 3,5 jaar marketeer bij NRC Media. In die tijd heeft hij onder meer mede gebouwd aan de merken NRC Media en NRC Carrière. Verder was er de introductie van NRC Media Insights, het Insight Live event en NRC Media Academy.

related partner content for mobile comes here

De Groot gaat zich verder oriënteren op de toekomst.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in