Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola laat internetter spotje ontwerpen

Coca-Cola laat Nederlandse internetters in een prijsvraag een commercial ontwerpen, het beste reclamefilmpje wordt in januari uitgezonden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wedstrijd wordt gehouden vanwege de nieuwe vormgeving die Coca-Cola binnenkort introduceert, meldt Emerce. Vanaf vandaag is op de site van TMF software beschikbaar om de commercial te maken. Deze is ontworpen door het bedrijf van de Nederlandse VJ Micha Klein. Vanaf 1 januari is de nieuwe gedaante van Coca-Cola te zien. De restyling van het merk gebeurt wereldwijd, maar de nieuwe vormgeving zal het eerst in Nederland te zien zijn, zo laat de Nederlandse vestiging van het bedrijf weten. Vanuit het hoofdkantoor van Coca-Cola zijn regels vastgesteld over de vormgeving, maar lokaal mogen de vestigingen daar een eigen invulling aan geven. Het logo blijft overigens intact, de aanpassingen richten zich op de grafische elementen rondom het logo. Zo zal in Nederland de 'dynamic ribbon' (de lijnen rondom het logo) terugkeren in de kleuren geel en zilver. Geel staat daarbij voor ‘optimisme’ en zilver voor ‘modern’. De nieuwe stijl zal in januari ook in commercials te zien zijn.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in