Overslaan en naar de inhoud gaan

Casefilm: de Febo Drijf In

Natwerk bedacht speciaal voor de 75ste verjaardag van Febo de Drijf In, de allereerste drijvende snackautomatiek.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De activatie duurde een dag maar ongeveer duizend bootjes, kano’s en waterfietsen hebben een dagverse FEESTkroket gehaald uit de Drijf In. In totaal zijn er drieduizend FEESTkroketten uitgedeeld. Natwerk is verantwoordelijk voor het creatieve concept en de volledige productie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Frank de Ruwe, creatief directeur Natwerk: &;We zijn aan de slag gegaan met het gegeven dat Febo al 75 jaar de missie heeft om de dagverse producten voor iedereen bereikbaar te maken.&;

Febo werkt sinds twee jaar bijna fulltime samen met Natwerk. Eerder ontwikkelden de twee Amsterdamse bedrijven samen de Speculaaskroket en vorig jaar opende Febo samen met Natwerk en sterrenchef Ron Blaauw een pop-up vestiging in de Amsterdamse PC Hooftstraat. Natwerk is daarnaast onder andere verantwoordelijk voor de nieuwe huisstijl in alle vestigingen, contentstrategie voor social media en verschillende activaties.

Hieronder een &;recap&; van de Drijf In.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in