Casefilm: de Febo Drijf In
De activatie duurde een dag maar ongeveer duizend bootjes, kano’s en waterfietsen hebben een dagverse FEESTkroket gehaald uit de Drijf In. In totaal zijn er drieduizend FEESTkroketten uitgedeeld. Natwerk is verantwoordelijk voor het creatieve concept en de volledige productie van de campagne.
Frank de Ruwe, creatief directeur Natwerk: 'We zijn aan de slag gegaan met het gegeven dat Febo al 75 jaar de missie heeft om de dagverse producten voor iedereen bereikbaar te maken.'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Febo werkt sinds twee jaar bijna fulltime samen met Natwerk. Eerder ontwikkelden de twee Amsterdamse bedrijven samen de Speculaaskroket en vorig jaar opende Febo samen met Natwerk en sterrenchef Ron Blaauw een pop-up vestiging in de Amsterdamse PC Hooftstraat. Natwerk is daarnaast onder andere verantwoordelijk voor de nieuwe huisstijl in alle vestigingen, contentstrategie voor social media en verschillende activaties.
Hieronder een 'recap' van de Drijf In.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid