Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Hooghoudt onderstreept verbinding met Groningen

Familiedistilleerderij Hooghoudt brengt Groningse wensen in vervullen en laat dat zien in minifilms.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie goed doet, goed ontmoet. Aan dat motto geeft jeneverstoker Hooghoudt invulling door financiële hulp te bieden aan relatief kleinschalige regionale initiatieven. Het doel is &;trakteren op verbinding&;.

related partner content for mobile comes here

Arno Donkersloot, algemeen directeur Hooghoudt: ‘We zijn dankbaar voor de jarenlange trouw van de Groningers. En wat is een blijvender traktatie dan te zorgen voor verbinding tussen Groningers, in het klein of in het groot?’

Aanleiding voor de weldoenerij is de 125-jarige verjaardag van Hooghoudt. Groningers werden uitgenodigd om wensen in te sturen. Hooghoudt: &;In een paar weken kwamen ruim 560 wensen binnen. Samen met de Groningers werden vijf wensen gekozen en gerealiseerd.&;

Lid van de familie Bert Hooghoudt zegt gekozen te hebben voor concrete wensen die op relatief korte termijn realiseerbaar zijn, maar tegelijk zorgen voor een blijvend effect. Hooghoudt: &;Ik ben dankbaar dat we al vier generaties in de Groningse maatschappij mogen staan en blij dat we zo iets terug kunnen doen.’

Hooghoudt koos ervoor om de verhalen die dat opleverde te vatten in minifilms. Eén daarvan is hieronder te zien. De andere vier op de speciaal daartoe in het leven geroepen .

(Bureau/Productie: Dizain/MotionMinded)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in