(Campagne) PLUS & verantwoord kiezen


Bij een groeiend aantal producten is de supermarktorganisatie overgegaan op een verantwoord alternatief en heeft daarvoor minder verantwoorde alternatieven uit het schap gehaald. De retailer wil het klanten makkelijker maken om verantwoord boodschappen te doen
Zo verkoopt Plus alleen nog maar Fairtrade-huismerk koffie, thee en chocoladerepen, bananen, ananassen en rozen, vrije uitloopeieren. Veel huismerk-zuivel is weidemelk of gemaakt van weidemelk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne bestaat uit een tv-commercial, de weekfolder, het magazine Boodschappen, de website, de digitale nieuwsbrief, het zomermagazine en is ook terug te vinden in de winkel.
Een andere retailer, Albert Heijn, kreeg eerder kritiek op hun mvo-campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid