Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) PLUS & verantwoord kiezen

Supermarkt PLUS is een nieuwe campagne gestart om de aankoop van hun verantwoorde producten te stimuleren: ‘Verantwoord kiezen doen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij een groeiend aantal producten is de supermarktorganisatie overgegaan op een verantwoord alternatief en heeft daarvoor minder verantwoorde alternatieven uit het schap gehaald. De retailer wil het klanten makkelijker maken om verantwoord boodschappen te doen

related partner content for mobile comes here

Zo verkoopt Plus alleen nog maar Fairtrade-huismerk koffie, thee en chocoladerepen, bananen, ananassen en rozen, vrije uitloopeieren. Veel huismerk-zuivel is weidemelk of gemaakt van weidemelk.

De campagne bestaat uit een tv-commercial, de weekfolder, het magazine Boodschappen, de website, de digitale nieuwsbrief, het zomermagazine en is ook terug te vinden in de winkel.

Een andere retailer, Albert Heijn, kreeg eerder .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in