Overslaan en naar de inhoud gaan

Borrel Online Tuesday mudvol

Een 'uitverkochte' Nieuwjaarsborrel van Online Tuesday in Hotel Arena in Amsterdam gisteravond. Er hadden zich 1.800 mensen ingeschreven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Online Tuesday hield gisteren de - traditionele en gratis toegankelijke - Nieuwjaarsborrel in samenwerking met IAB. Ook Vinex was mede-organisator. Dit jaar werd de borrel aangeboden door Marktplaats Media en Comscore. Na het VIP-diner dat al einde middag begon, stroomde de zaal om half acht snel vol. Veel gehoorde opmerking: 'Aan de populariteit van deze Nieuwjaarsborrel kan je zien dat de online industrie blijft groeien, waarom gaat meer dan driekwart van de reclamebudgetten dan nog steeds naar "traditionele" media?'

related partner content for mobile comes here

Foto's: Cor Mooij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in