'Bacardi hield campagne alcoholmisbruik tegen'
Drankproducent Bacardi heeft twee jaar geleden een campagne tegen alcoholmisbruik onder jongeren tegengehouden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zegt Wim van Dalen, directeur van de Stichting Alcoholpreventie (Stap) in dagblad Trouw. Op de posters van Stap stonden een jongen en meisje van ongeveer 12 jaar. De jongen dronk een blikje Heineken, het meisje nuttigde een Bacardi Breezer. De affiches waarschuwden voor gezondheidsrisico's door alcoholgebruik.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Stap had de tweeduizend posters gestuurd aan scholen en GGD's.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBacardi spande een kort geding aan en eiste terugtrekking. Dat kwam er niet, omdat Stap zich bereid toonde een oplossing te zoeken (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid