Overslaan en naar de inhoud gaan

AutoWeek viert jubileum met restyling en nieuwe campagne

DDB & Tribal Amsterdam tekent voor de realisatie van campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

 werkt met de restyling toe naar een one brand strategy.  Het magazine wil uitgroeien tot een breder kennisplatform waar automotive-fans inspiratie en informatie kunnen vinden.

related partner content for mobile comes here

&;We zijn in print en online al de grootste van Nederland, maar na 25 jaar openen we een nieuw hoofdstuk waarin we willen groeien tot de informatie-, oriëntatie- en inspiratie-autoriteit op gebied van automobiliteit&;, aldus , brand director automotive van Sanoma. &;Met deze campagne hopen we automobiliteit voor iedereen dichterbij te brengen.&;

De campagne bestaat uit vier televisiecommercials, waarin beelden uit bekende programma&;s over politiek, sport, criminaliteit en de natuur te zien zijn, maar waar de kijker op het verkeerde been wordt gezet door het commentaar. De voice-over heeft daarin meer oog voor de betreffende auto&;suit de film, dan voor het hoofdonderwerp. De boodschap van de commercials luidt dan ook: &;We kunnen je er alles over vertellen, als het maar over auto&;s gaat.&;

Grappig gegeven is dat DDB & Tribal Amsterdam in de AutoWeek-campagne voor ;dakloze figuranten&;.

De commercials zijn vanaf vandaag te zien op de televisie en online. Naast de tvc&;s, bestaat de campagne ook uit radiocommercials, tag-ons en banners.

Sport:

Politiek:

Criminaliteit:

Natuur:

Credits
Product: AutoWeek magazine
Eindverantwoordelijke klant: Miriam Pijnenburg, Jan Wouter Kleinjan
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Account: DDB & Tribal Amsterdam
Concept: DDB & Tribal Amsterdam    
Art Director: DDB & Tribal Amsterdam
Copywriter: DDB & Tribal Amsterdam
Producer: DDB & Tribal Amsterdam
Productiemaatschappij: In case of Fire
Regisseur: Sven Super
D.O.P.: Philip van Volsem
Producer: Arjan Oosterveer
Editor: Timo & Taco @ MRTN
Grading: Studio de Grot
Online: Studio de Grot
Soundstudio: Studio de Grot

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in