Overslaan en naar de inhoud gaan

Alef de Jong namenexpert bij Brand Capital

MolBlogger Alef de Jong is vertrokken bij Markeys. Sinds 1 januari is hij namenexpert bij merkenadviesbureau Brand Capital. Brand Capital…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MolBlogger Alef de Jong is vertrokken bij Markeys. Sinds 1 januari is hij namenexpert bij merkenadviesbureau . Brand Capital legde zich tot nu toe toe op vraagstukken rond positionering, merkarchitectuur en internal branding. Met de komst van Alef de Jong zal het ontwikkelen van merknamen ('naming') hieraan worden toegevoegd.

related partner content for mobile comes here

Veel merkenbureaus leggen zich toe op branding (positionering, merkarchitectuur en internal branding) òf op naming; Brand Capital zegt de trend te signaleren dat 'branding' en 'naming' steeds vaker geïntegreerd worden aangepakt. Met de komst van Alef de Jong kan op deze ontwikkeling worden ingespeeld. De nieuwe tagline van Brand Capital luidt daarom 'branding & naming'.

'Een van mijn taken is het opzetten van de afdeling 'naming', zegt De Jong in een telefonische reactie. 'In eerste instantie zal ik het in mijn eentje doen, maar het is wel de bedoeling dat er op termijn mensen bijkomen.' De Jong begint niet met een leeg bureau. De eerste opdracht is al binnen. 'Ja, het is een grote nationale speler. De naam kan ik helaas nog niet geven, maar het is een bedrijf dan een rebranding wil gaan doorvoeren en ook een nieuwe naam wil hebben.' Branding en naming dus.

Brand Capital werd tot nu toe geleid door Rik Riezebos en Jean-Pierre Schreurs. Alef de Jong is nu dus de derde man. Rik Riezebos is daarnaast ook algemeen directeur van , een kennisinstituut op het gebied van brand, reputation & design management.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in