Overslaan en naar de inhoud gaan

10 keer de meest bruisende reacties van Amstel Bier

Het meest bijzondere werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Over biersmaak valt niet te twisten, maar op social media is  allesbehalve zuur of bitter. Ze reageren smaakvol op iedereen, en dat is best wel genieten.  

related partner content for mobile comes here

 

1. Zo maakt Amstel Bier graag gebruik van treffende afbeeldingen als reacties.

 

 

2. En begrijpen ze hun fans heel goed.

 

 

3. Grappen maken zijn ze absoluut niet vies van.

 

 

4. Wel van berichtjes over de concurrent.

 

 

5. Inhaken doen ze ook als de beste.

 

 

6. Want ze kennen hun fans maar al te goed.

 

 

7. Ze zijn niet op hun mondje gevallen.

 

 

8. Ze leggen je graag nog even het verschil uit tussen slootwater en Amstel bier.

 

 

9. En waarderen elke reactie.

 

 

10. Tot op zekere hoogte dan.

 

 

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
eddie

Hi guys i found a website if you want learing hacking then click here instagram account hack this website is best for hacking someone instagram account thank you

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in