Overslaan en naar de inhoud gaan

10 gesprekken waarin HEMA niet op z’n mondje is gevallen

Het meest opzienbarende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat HEMA meer is dan alleen rookworst, bewijzen ze op social media. Soms een tikkie brutaal, maar van HEMA kunnen we dat hebben.  

related partner content for mobile comes here

 

1. Nieuwe projecten gaan ze niet uit de weg.

 

 

2. Al gaan sommige producten iets te ver voor ze.

 

 

3. Toch denken ze graag mee met de klant.

 

 

4. Bij HEMA zijn zo ook een tikkeltje brutaal.

 

 

5. Maar soms kan dat ook niet anders.

 

 

6. Want wie "schreeuwt" kan het ook terugverwachten.

 

 

7. Soms lijken ze internationale ambities te hebben.

 

 

8. Ze draaien tijdens hun werk weleens het &;foutje uurtje&;.

   

 

9. Al met al zijn het ook maar gewoon mensen, die soms gewoon écht even trek hebben in een loempia.

Gelukkig is Bart hun redder in nood.

 

 

10. Ze hadden iets minder trek in onze . Dat was namelijk vanwege .

 

 

11. Ten slotte blijven ze onder de meeste omstandigheden wel beleefd.


In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in