Van der Kruk naar Newrulez
Lianne van der Kruk is per 1 juni benoemd tot business unit manager bij ilse media dochter newrulez ‒ ‘The Youth Interaction Company’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van der Kruk wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van newrulez waaronder onder andere de interactieve jongerenmerken Kaboem en Extrafris.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
.Van der Kruk is sinds 2001 werkzaam voor ilse media, sinds 2004 als manager marketing & communicatie. Met deze overstap geeft ze invulling aan haar interesse in jongeren en hun sterke invloed op merken en media.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNaar een opvolger voor Van der Kruk wordt nog gezocht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid