Overslaan en naar de inhoud gaan

Valentijnsinhakers deel II: de meisjes van Verkade

Verkade komt, of liever gezegd kwam, met het "Meisjes van Verkade" Chocoladehart. Een beetje in de categorie Wij van wc-eend werd er eerst…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verkade komt, of liever gezegd kwam, met het "" Chocoladehart. Een beetje in de categorie werd er eerst onderzoek gedaan onder 572 mannen. Hieruit bleek dat meer dan de helft, en hiermee meteen 3 miljoen Nederlandse mannen, Valentijnsdag gingen vergeten. Reden voor Verkade om vrouwen elkaar een valentijnscadeau te laten sturen, want Mannen vergeten het toch.

related partner content for mobile comes here

In samenwerking met TNT post werd de website in het leven geroepen. Ik had de actie al een aantal keer op radio en tv gehoord en besloot afgelopen vrijdagochtend toch maar een kijkje te nemen.

Het gaat dus om een metalen blikje in de vorm van een hart met een paar chocolaatjes en een gedicht erin. Benieuwd hoeveel geld ze hiervoor vragen (= 8,95) koos ik voor de besteloptie. Helaas, de website kon de aanvragen niet aan maar verwachtte om 16:00uur de laatste 1000 harten te kunnen aanbieden. Al snel na vieren waren de meisjes uitverkocht.

Nu staat er sinds vrijdag de volgende tekst op de website te lezen. "De meisjes zijn het niet vergeten, de jongens ook niet. Het enthousiasme voor ons hart vol chocolade was hartverwarmend!! Helaas zijn we helemaal uitverkocht. Natuurlijk veel te vroeg, maar zo'n warm onthaal hadden ook wij niet verwacht. Het spijt ons als je graag nog een hart had willen bestellen."

Zouden ze bij Verkade en TNT post nog nooit van testen hebben gehoord? Of zou het onderzoek onder de mannen toch niet helemaal representatief zijn geweest. De reclame is nog steeds op radio en tv te horen en te zien, dat maakt het des te pijnlijker. Laten we hopen dat ze niet teveel mensen teleurstellen. Een negatieve ervaring blijft zoals bekend vaak langer hangen dan een positieve.

Maar goed, even terug naar de kern: het idee spreekt me wel aan. Ondanks het flutonderzoek en het feit dat ik niet aan Valentijsdag doe. Vrouwen elkaar laten verrassen op deze dag is naar mijn weten best origineel. Het is niet meer op de website te vinden, maar er zit ook nog een online follow-up bij. De ontvanger kan met een code op de website ontdekken wie de afzender is. Jammer dat ze op de site ook mannen aanspreken om het hart te versturen, maakt het net wat minder overtuigend.

Toch lastminute een valentijnchocoladehart bestellen? Kijk op . Bestellingen die dinsdag 13 februari voor 09.00 uur bij het bedrijf binnen zijn worden dinsdag 13 februari verzonden en vallen als TNT post meewerkt de 14e in de bus. Plakken ze voor die 16,95 er nog een foto van je op ook...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in