Spa zit in nieuwe flessen
De designers, Brandnew Design en Flex/the Innovation lab, hebben naar eigen zeggen in de combinatie van structureel en grafisch ontwerp ‘de essentie van de range bruisende waters gevat.
‘De flessen hebben door de grote mate van transparantie een pure uitstraling. De vloeiende embossingen tonen de beweging van het bruisende water.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDaarnaast wordt er gebruikgemaakt van drie labels, die de flessen een speels karakter moeten geven.
Het derde label biedt Spa-eigenaar Spadel de mogelijkheid om meer over Spa Barisart en Marie Henriëtte te communiceren. Ze worden nu gebruikt om het karakter van het water aan te geven.
De flessenreeks bestaat uit meerdere flesformaten die elk een eigen silhouet hebben (meer taille) om het gebruiksmoment te vergemakkelijken. Het lijnenspel (in embossing) en de drie labels moeten de reeks met elkaar verbinden.
De flessen zijn gemaakt met een hoger percentage (25%) gerecycled PET-materiaal en de etiketten worden geprint met plantaardige inkt en zijn vervaardigd van gerecycled papier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid