Overslaan en naar de inhoud gaan

Spa zit in nieuwe flessen

De flessen van Spa Bruisend mineraal waters op de Belgische en Nederlandse markt zijn vernieuwd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De designers, en , hebben naar eigen zeggen in de combinatie van structureel en grafisch ontwerp ‘de essentie van de range bruisende waters gevat.

related partner content for mobile comes here

‘De flessen hebben door de grote mate van transparantie een pure uitstraling. De vloeiende embossingen tonen de beweging van het bruisende water.’

Daarnaast wordt er gebruikgemaakt van drie labels, die de flessen een speels karakter moeten geven.

Het derde label biedt Spa-eigenaar de mogelijkheid om meer over Spa Barisart en Marie Henriëtte te communiceren. Ze worden nu gebruikt om het karakter van het water aan te geven.

De flessenreeks bestaat uit meerdere flesformaten die elk een eigen silhouet hebben (meer taille) om het gebruiksmoment te vergemakkelijken. Het lijnenspel (in embossing) en de drie labels moeten de reeks met elkaar verbinden.

De flessen zijn gemaakt met een hoger percentage (25%) gerecycled PET-materiaal en de etiketten worden geprint met plantaardige inkt en zijn vervaardigd van gerecycled papier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in