Sluipende autosponsoring op TV
Het komt steeds vaker voor dat autofabrikanten in de vorm van sponsoring productplacement doen in televisieprogramma’s. Zo is Mazda…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het ter beschikking stellen van auto`s gebeurt op sponsorbasis. Modellen worden gekoppeld aan doelgroepen die bij een bepaald programma horen. Voordeel voor de autofabrikanten is dat deze vorm van sponsoring relatief goedkoop is. Meestal gaat het om losse verzoeken bij de importeurs. Zo vroeg de redactie van De TV-makelaar bij Peugeot om een blauwe 307. Een verzoek waar de importeur makkelijk aan kon voldoen, omdat er nog zo eentje in de garage stond. (Bron: Communicatie Coach / Automobiel Management)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid