Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma test Nederlandse Newsweek

Het nieuwsweekblad waar Sanoma Men’s Magazines al geruime tijd aan werkt, blijkt een Nederlandse licentie van het Amerikaanse tijdschrift…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een vrij uitgebreid nulnummer wordt op dit moment in de markt getest, meldt vakblad Adformatie vandaag. Newsweek Nederland, zoals het nieuwe tijdschrift heet, moet vooral de aanval openen op het weekblad Elsevier.

related partner content for mobile comes here

Newsweek, een uitgave van Newsweek Inc. in New York, is inmiddels in een zevental licenties verschenen, recent in Rusland en Polen. Eerder zei SMM-directeur Auke Visser dat het blad, toen nog een ‘kruising tussen Elsevier en Focus’ genoemd, als het er kwam, eind dit jaar of uiterlijk begin volgend jaar zou verschijnen.
Visser zei ook eerder in Adformatie dat een dergelijk weekblad minstens 10 miljoen euro moet gaan kosten. In Newsweek Nederland onder meer aandacht voor Economie, Modern Leven, Kennis & Cultuur, Tips & Trends, Nederland en Buitenland.
SMM was niet bereikbaar voor commentaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in