Overslaan en naar de inhoud gaan

Rocks’ breidt uit met online sparen

Vanaf 5 juli kunnen consumenten met hun Super de Boer- of Texaco Rocks’ kaart ook online punten sparen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deelnemers ontvangen voortaan ook Rocks’ punten bij aankoop van de producten bij bol.com, Wehkamp, Neckermann, Dell, Nikestore en Nikeid NL, Scapino, Yves Rocher en parfumerie.nl. Ook het boeken van een verblijf of reis via D-reizen, Hotels.com, Hotel specials, Center Parcs of Disneyland Parijs levert de spaarder punten op.

related partner content for mobile comes here

Rocks’ verwacht de komende tijd nog meer winkelformules en webshops aan het programma te kunnen toevoegen.

De online spaarpunten worden bijgeschreven op de huidige spaarkaarten van Super de Boer en Texaco Rocks’.

Rocks’ speelt met deze stap bewust in op de sterke groei van online winkelen. De online bestedingen zijn inmiddels goed voor ruim een kwart van de totale retailomzet en online winkelen is voor steeds meer Nederlanders een normale zaak geworden. ‘Een modern loyaliteitsprogramma als Rocks’ past daar naadloos in”, aldus Jan Nelissen, directeur van Stichting Rocks’. ‘Niet voor niets zijn we eind vorig jaar ook al overgestapt op een nieuw online systeem voor het sparen van Rocks' punten.’

Rocks’ verwacht de komende tijd meer online partners toe te kunnen voegen. ‘We zetten met ons loyaliteitsprogramma bewust in op een toekomstvaste koers’, aldus Nelissen. ‘En in dat scenario spelen webwinkels naast traditionele verkoopkanalen een belangrijke rol. Zo garanderen we dat onze spaarders toegang hebben tot een breed aanbod van populaire winkels waar ze extra voordeel kunnen behalen. Daar ligt onze focus voor de komende jaren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in