Rocks’ breidt uit met online sparen
Deelnemers ontvangen voortaan ook Rocks’ punten bij aankoop van de producten bij bol.com, Wehkamp, Neckermann, Dell, Nikestore en Nikeid NL, Scapino, Yves Rocher en parfumerie.nl. Ook het boeken van een verblijf of reis via D-reizen, Hotels.com, Hotel specials, Center Parcs of Disneyland Parijs levert de spaarder punten op.
Rocks’ verwacht de komende tijd nog meer winkelformules en webshops aan het programma te kunnen toevoegen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe online spaarpunten worden bijgeschreven op de huidige spaarkaarten van Super de Boer en Texaco Rocks’.
Rocks’ speelt met deze stap bewust in op de sterke groei van online winkelen. De online bestedingen zijn inmiddels goed voor ruim een kwart van de totale retailomzet en online winkelen is voor steeds meer Nederlanders een normale zaak geworden. ‘Een modern loyaliteitsprogramma als Rocks’ past daar naadloos in”, aldus Jan Nelissen, directeur van Stichting Rocks’. ‘Niet voor niets zijn we eind vorig jaar ook al overgestapt op een nieuw online systeem voor het sparen van Rocks' punten.’
Rocks’ verwacht de komende tijd meer online partners toe te kunnen voegen. ‘We zetten met ons loyaliteitsprogramma bewust in op een toekomstvaste koers’, aldus Nelissen. ‘En in dat scenario spelen webwinkels naast traditionele verkoopkanalen een belangrijke rol. Zo garanderen we dat onze spaarders toegang hebben tot een breed aanbod van populaire winkels waar ze extra voordeel kunnen behalen. Daar ligt onze focus voor de komende jaren.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid